Download eBook SEO Terbaru Dari Google


Download eBook SEO Terbaru Dari Google
Download eBook SEO terbaru dari google!..
Sama ada anda seorang pemula yang ingin mempelajari tentang SEO di internet atau hanya mahu belajar beberapa barangan, atau pro yang mahu talian perniagaan yang serius, Google sentiasa ada untuk membantu anda. Di Google Webmaster Central blog, anda akan mendapati apa-apa bilangan berita, tutorial, tips, dan amalan terbaik yang terlibat dengan webmastering.

Google mahu membantu Kita dalam membuat isi kandungan  kepada dunia, dan telah mengeluarkan banyak barangan yang berkaitan dengan Search Engine Optimization, Google mengeluarkan e-book sedikit masa lalu yang mengandungi semua asas SEO tips anda boleh berfikir secara ringkas. Nah sekarang, untuk permulaan, Google telah mengeluarkan baru satu halaman e-book cepat-bagi penulis baru yang menangkap intipati SEO kerana ia digunakan hari ini.

Digelar sebagai 'langkah pertama menipu kunci' oleh Google, E-book ini adalah khusus untuk orang-orang yang telah menubuhkan sebuah blog atau kehadiran dalam talian, tetapi tidak diberi banyak berfikir untuk mencari. Mereka mungkin telah membuat beberapa kandungan, tetapi tidak tahu langkah ABC untuk mendapatkan laman web mereka ke dalam carian Google.

Buku ini adalah panduan yang sangat singkat dan ringkas pada pengoptimuman enjin carian, dengan tip bagaimana untuk mencipta reka bentuk mesra SEO, ini akan membantu enjin carian seperti Google sendiri untuk lebih memahami kandungan pada laman web anda, dan dengan itu akan meningkatkan penglihatan.

Sila lihat yang menakjubkan satu halaman E-book SEO di sini.

Download eBook SEO terbaru dari google!.. Sama ada anda seorang pemula yang ingin mempelajari tentang SEO di internet atau hanya mahu belajar beberapa barangan, atau pro yang mahu talian perniagaan yang serius, Google sentiasa ada untuk membantu anda. Di Google Webmaster Central blog, anda akan mendapati apa-apa bilangan berita, tutorial, tips, dan amalan terbaik yang terlibat dengan webmastering.

Bagaimana untuk memuat turun e-book ini?

Berikut adalah pautan muat turun terus ke e-book ini;

Download: Google Satu Page SEO Panduan

Jika anda lebih daripada seorang pengguna maju, kita sesuatu untuk anda juga! Anda boleh lihat lebih luas Google SEO Starter Guide yang akan terperinci anda melalui kebanyakan aspek asas SEO.

E-book ini adalah percuma untuk digunakan, dan anda boleh mengedar atau mencetak Sesuka anda! Bacalah, dan berkongsi pengetahuan dengan orang lain juga dan meningkatkan kesedaran! Semua :) terbaik dari Google

No comments:

Post a Comment